Prutt!

Usch, fy, blä, suck och stön.... vilken tråkig och meningslös dag.
Klockan är halv två och jag sitter fortfarande i sovkläder, har obortsadetänder och fettithår uppsatt i en risig knut mitt på skallen. Känner mig verkligen på topp, not!
Vill verkligen hitta på nått, men samtidigt orkar jag inte. Mamma och Thomas kommer hem idag, så jag borde städa och tvätta lite här hemma. Lockande, verkligen.
Väntar på att Malin ska ringa mig, kanske hon har nån bra ide på vad man kan hitta på idag?
Ska nog föreslå, bio (mama mia) eller hyra film, eller fika på stan eller nått annat. Hoppas hon är på, för nått förslag. Annars får jag väl göra mina underbara sysslor här hemma och vänta på att mina pogram på tvn ska börja. Vilket är några timmar kvar. Vi har typ bara 4an än så länge. Okej... 1an, 2an och 6an också. Men där går det ju alltid så mycket sebart :) se bart? finns de nått som heter så?
Nej, nu sitter jag bara och skriver en massa strunt, bättre att dra tummen ur arslet och ta tag i sitt liv:)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback