Tack!

Det här får bli kvällens sista inlägg, då jag tänkte berätta om en taskig sak min kära vän vid namn Ida sa till mig idag. Eller sa, hon sa egentligen ingenting. Utan hon garvade åt en taskig grej.
Så här var det i varje fall.... Hon, jag & Malin uptäckte en ny secon hand affä idag på vägen hem, som vi besökte.
Alla 3 fyndade en vasin väska för en guld peng st. Det kallar jag fynd!
På väg ut från affärn kan man tända ett ljus, ett ljus för någon som gåt bort.
Ida och malin täder ett ljus för pappa resp. morfar.
Jag tänder ett ljus sist. Dom är på väg ut.
Ida vänder sig om och fågar mig "vem tänder du ljus åt?"
Mitt marsvin- Tuff!
Och den jävlen as garvar och springer ut från affärn. Det kallar jag väskap. ;)






Kommentarer
Postat av: mamsilainen

Ida kan vara så känslig ibland,hon är en

go vän som har förståelse och känna empati(?)

med sina vänner.Kramilainen.

2008-08-15 @ 14:56:23
Postat av: Linn

Jo, jag känner det! :)

Kramilainen på dig med, masilainen.

2008-08-15 @ 17:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback