tjoohooo

Nu är jag hemma!
Och det var ju bra, för det var på tiden för en liten uppdatering.
Jag kom nyss hem från Coop, handlade lite mat osv. inför middagen som jag ska ha imorgon. Eftersom att jag fyller ååår:) Finaly!
Är faktist inte speciellt taggad, på att fylla år alltså. Fattar nada? Har ju väntar på det här.... ja, jag vet inte hur länge.
Men nu när det väl kommer till kritan så, ja! Men jag tror, eller jag VET! att jag kommer att bli det imorgon. Speciellt när det plingar på dörren och en massa glada vänner kommer på besök. Och när lite party musik kommer på och man får i sig lite god dricka.... så det blir braa! =)
Min kille är bra på mycket men han är verkligen KASS på att välja ut en present till mig, så fick jag göra det själv idag istället.
Han har frågat mig hela veckan vad jag önskar mig, och jag har hal tiden sagt att jag inte vet. För jag vet inte. Blir glad för det mesta. Det är ju extra roligt också om han väljer ut något till mig. Det kan vara vad som helst. Men det ända han kunde välja ut var en flaska sprit på systemet. Som han dessutom tog upp ur system påsen idag på donken och sa "kolla vad du ska få imogron"  Bravo! Haha, gud jag låter som en jävla skit unge. Men som sagt det spelar ingen roll vad han skulle köpa (utom sprit) nått mer romantiskt alltså, men det skulle vara så kul att bli lite överraskad. Kanske är han rädd för att göra bort sig?
Aja, strunt samma :) Fick i varje fall ett super snyggt armbad, så jag är nöjd!

Imorgon är jag ledig, precis som alla andra fredagar. Så jag vaknar väl upp av en "ja må hon leva sång vid 6 rycket" Fan vad jag hatar att vakna till den. Gillade inte änns de när jag var liten, tror jag!
Känns så larvit att ligga där och låtsass sova. När mamma och co. ändå fattar att jag är vaken. he he.


Näe, nu borde jag faktist städa. Ganska svårt att tro att det än gång i tiden faktist var så här fint.
(bortsätt från den kvar glömda flaskan under sängen)


Kommentarer
Postat av: Anna Banana

Vad har jag sagt om spriten?? Den där Crille ligger risigt till.... ;)



Hoppas du får en toppen bra födelsedag sis!



Kraaaam

2008-08-28 @ 21:13:48
Postat av: linn

HAHA!:)

Jag vet, men han menade på att det är okej nu när jag är 18;)

Tack!!!



kraammiiissss

2008-08-28 @ 21:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback