Bilder från min 18års dag!

Heeellluu!

Nu ska det uppdateras tänkte jag, för det är ju på tiden.
I fredags fyllde jag som sagt år, så jag tänkte visa er lite bilder från den dagen.

Det börjar med att jag vaknar, och har alla dessa prickar i ansiktet. Jag är ju bäst på att pilla så här ser ni resultatet. Lagom fint till födelsedagen, som tur är finns det smink.
 

Såhär fint dukande jag på morgonen. Kvällen innan blåste jag upp dessa fina hjärt ballonger, var av en smällde i mitt ansikte.... AJ!


Efter ett tag kom Malin och hjälpte mig med maten. Men innan det gick vi till ican, jag köpte slingmedel och tänkte fixa till utväxten lite, men det skulle jag INTE gjort!


Sen kom även Mathilda och ville hjälpa till!  Malin fixar bålen!


Sen kom den här snyggingen och ville fotta min fina dukning! hihihi


Anna och Jolin                                          Linaa!


Mathlida igen!                                                   Lisa och jag i hallen!


Middagen!


Emelie, Lina, Jolin och Anna:)


Ida och Linis! <3


Här ser ni lite av resultatet av min GULA lugg! Men idag färgade jag tbx, till brunt. Så nu är det fint igen!
Här kan ni också se lite av den mysiga koftan jag fick av Malin:) fråga inte vad jag gör på bilden föresten, tror ja försöker stoppa nån från att ta kort på mig.


Där har ni iaf den del av bilderna som togs, orkar inte lägga upp fler nu. Tar ju sån jäkla tid.
Snart ska jag äta grillat, kanske sista gången för i år? vem vet, känns ju verkligen som att hösten är här nu. :(:(
Sen ska jag se på "hata göteborg" som jag lånade av chrille idag.

pussspussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback