Busigt

Idag när jag och Chrille var på stan skulle han in på bolaget. Då passade jag på att lägga undan en "klänning på vila" men egentligen sprang jag och la undan en av hanns julklapp. Så imorgon ska den köpan plus något mer, men jag vet inte vad.. än! Kommer säkert sluta med något traditionellt. typ Kallingar, rätt tråkigt men det går alltid hem!
Ja, på tal om hem. Så kom jag nyss hem.
Tänk.. imorgon kan jag säga att imorgon är det julafton, sjukt! Ofta redan, känns verkligen inte som det. Men det är det iaf... så det blir nog braaaa....


Sen vill jag slå in hanns julklappar så det blir så här snygga, ungefär! Men jag tycker faktist att det är viktigt att paketet är snyggt det blir mycket roligare då. Ser ut som att man har ansträngt sig mer också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback