En lyckad kväll

Godmorgon.. typ!
Vaknade för en timme sen, fick lite panik. Hatar att sova bort halva dagen, men det behövdes nog.
Chrille sover fortfarande som en stock, ingen panik där inte.
Går dagen var iaf jätte trevlig, först var det lite förfest hemma hos Alexandra sedan tog vi bussen till stan. Först gick vi till olareys, men det sög verkligen. Det var typ nån fotbolls kväll och knappt någon musik. Så då begav jag mig till hamn magasinet med en jätte trevlig kompis till Alexandra som jag lärde känna. De andra drog till 550, så de var lite tråkigt att vi splittrades. Men men, vi hade iaf kul, vi träffade Chrille och hans vänner där också. Första gången jag var där, men inte min sista. För att i sommar ska jag fira min student skiva där, jihoo!=)
Ja, det var väl allt jag hade på hjärtat jusst nu... bilder kanske kommer senare. Nu ska jag försöka väcka min pojkvän. Herrå!

Kommentarer
Postat av: Marre

En lyckad kväll!!!

Postat av: Anna

Hallåå... är det inte 23-års gräns på hamn?? hmmmm... ;)

2008-12-15 @ 11:03:14
Postat av: Linn

Jo det är det. Men de kollade inte lägg;D

2008-12-15 @ 11:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback