Inte mer än mänsklig

Puuuust!
Sitter på jobbet och väntar på att mamma ska hämta mig. Dagen har varit bra, tills.... en as otrevlig man kommer och skäller ut mig för att jag stämplade in fel sak. Jag bad om ursäkt och sa att jag var ny, men inte brydde han sig om det. "hur fan kan man göra så här" "varför sätter de dej ensam i en kassa" "de e skit dåligt att jag ska behöva lusläsa kvittot innan jag går" och sen slängde han upp varorna som blev fel, as förbannad rent ut sagt. Ida tog över, för jag pallade inte med galningen. Herregud, alla är vi mänskliga och gör fel. Speciellt när jag jobbat så kort stund.
Aja, nu skiter jag i honom och tänker på alla trevliga pansionärer som önskar mig god jul och är allmänt söta.
Fan vad skönt det ska bli att få komma hem nu, ska bubbla ikväll det behöver jag. Skriver senare, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback