Nu är det fan dags!


Den här söta smink väskan fick jag av Ida i lördags. Det var snällt, tack!
Hon ville inte ha den, hon ville bara ha sminket som låg i den. Konstig prick. Den är ju super läcker!

Men det var inte det jag tänkte prata om. Utan jag har funderat på att börja träna igen. Har tränat på Nautilus i evigheter men mitt kort har gått ut och jag vill inte fortsätta där igen, är sjukt trött på det stället. Jag behöver något nytt, för att orka vilja träna och orka komma igång igen.. helt enkelt! Det finns ju inte så många ställen att välja mellan. World class är väldigt dyrt och jag är säker på att jag inte kommer att utnyttja kortet för dom pengarna. Sen tänkte jag på Curves, ett kärring gym, blev tipsad av Vanessa som tränar där. Lät helt okej. Men sen kom jag på att jag inte bara vill styrketräna och då slog det mig... att jag borde börja på friskis & svättis. Så jag ringde Malin på en gång (som heller inte tränar) och hon var fett på. Jihoo! Och dom har tydligen fått dit tränings maskiner också. Så vi kan ju variera mellan att träna styrka och studdsa runt bland alla damer och mammor. Är taggad på att ta tag i träningen igen. Det behövs, siffrorna på vågen stiger sagta men säkert!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Bra Linn, då ses vi någon annanstan än på krogen :)

Postat av: linn

Jaha så du tränar där? Kul! Då ses vi nån dag fram över! ;)

2008-11-19 @ 16:24:36
Postat av: Mikaela

Friskis och Svettis är riktigt kul!

2008-11-20 @ 14:04:03
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: linn

va bra, kul o höra :)

2008-11-20 @ 18:55:29
Postat av: Anonym

Snygg!

2008-11-20 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback