Den där kjolen


Idag hade jag på mig den här svarta kjolen som jag köpte förra helgen, för första gången.
På Lindex barnavdelning hittade jag den. Eftersom det var barnavdelingen, så roffade jag åt mig den sista storleken i 170 och tänkte att jag inte kunde ha en mindre. Och att den där måste passa så jag köpte den utan att prova den.
Och såklart har jag rivit bort lapparna innan jag testar den hemma med.
Då det visade sig att den var för stor. Okej, inte så stor att jag inte kan använda den. Men så stor att den glider ner hela tiden. Vilket är irriterande, när det här är en sånn kjol som ska sitta lite högre upp, vill jag inte att den ska ramla ner jööö. Nej, gud vad jag babblar. Nu har ju Bonden söker frugan börjat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback