Den där utväxten

Funderar på att lägga i lite nya slingor imorgon eller på lördag.
För nu börjar jag få för mycket utväxt.... igen!
Varför är jag inte brunett egentligen?
Vad skönt det skulle vara att slippa slinga håret var och varannan månad.
Men jag är för feg helt enkelt, vågar inte färga. Tror heller inte att jag skulle passa i brunt hår.
Vad dumt det låter när jag säger att jag inte skulle passa i min naturliga hårfärg?
Det borde man väl göra... för det är ju egentligen jag!

Jag kör på det gamla valiga helt enkelt. Hoppas att resultatet blir lika bra som förra gången!


Tips! Slinga aldrig utan sling mössa!



Kommentarer
Postat av: ida Engren

och varför inte det??:P

Postat av: linn

För att det blev SKIT DÅLIGT! det blev lisom inga slingor utan bara fläckar och så där. typ en skit tjock slinga där o sen ingenting där. o ja du hajjar de blev dåligt :P

2008-10-24 @ 19:09:29
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback