Jobbigt värre

Gud vad jobbigt.. jag måste duscha. Men jag orkar inte. Men jag måste som sagt, om jag inte gör det måste jag göra det imorgon bitti. Och då blir det ännu jobbigare. För då är jag ännu tröttare och måste gå upp ännu tidigare. Och då kommer jag bli så arg på mig själv, för medans jag står i duschen så kommer jag att tänka att jag skulle kunna sova nu. Och då kommer det bli en dålig morgon och kanske till och med en dålig dag. Så nu drar jag den slutsatsen att jag ska duscha ikväll. Typ nu, snart. Så jag får det gjort.

Jag har precis setat och kollat klart på de tre senaste andra avenyn avsnitten. Världens bästa svenska serie om ni frågar mig. Ni som inte tittar, börde göra de. Alla avsnitt finns på svts hemsida, annars skyll er själva *lip*

Nej, nu ska jag bannèmè duscha, sen sova. PuuUUzZZZzzz heiiii

Kommentarer
Postat av: ida

Du är as sexy gumman! Haha

vi ses imorgon <3

2008-10-07 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback