Hej!

Jusst nu sitter jag hääär   

Men det borde jag verkligen inte göra när mitt rum ser ut så härrr

 

Och ni skulle bara veta hur mycket skit jag har stoppat in under sängen, så det ska se lite bättre ut i varje fall.
Usch, jag blir så trött på mig själv ibland.
Men det kan inte hjälpas! Tänker inte städa nu, men det tycker mamma att jag borde. Men vet ni vad jag säger då?
Att jag är 18 och får bestämma helt själv när jag ska göra det. Coolt! Annars har hon sagt åt mig att städa mitt rum, ända sen jag föddes typ. Men nu är det slut med det. Så himla skönt. Hihi!
Inann jag går och lägger mig så har jag en viktig sak som måste fixas. Och det är att skriva klart/skriva ut mitt CV. Som jag tänkte dela ut imorgon lite över allt.
Måste ha ett jobb nu känner jag....
Jag det måste jag. Och det är inget jag får om jag inte drar tummen ur skitan (som Ida skulle sagt). Så imorgon skaaa det fixas! Bra nu var det sagt.
Och nu har jag faktist inget mer på hjärtat. Kanske har det senare, så vi hörs då!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback