nitton bast idag

!9 bast idag då! tack till er alla, som har skickat grattis-sms. Jag jobbar så därför har jag inte svarat..än!
Men det är lika spännande varje gång det vibrerar i fickan. Jag läser dom i smyg när jag är ute någonstanns på golvet, mellan några hyllor och leker att jag fixar med något av viktigt!
Innan jobbet har jag hunnit med massor, varit i Sthlm och köpt en fåtölj och handlat målarfärg mm. Så jag kan börja måla imorgon:) Slutar klockan 5, därefter ska jag Malin och Ida äta middag tillsammans. Sen blir det utgång. Helt okej ändå! Fast jag ska fira mig senare, eftersom att allt blir pannkaka med flytt och allt.
Dags att kila nu, blää! Pusshej!


Fast beige...



Kommentarer
Postat av: vanessa

vaaa faaaan jag glömde ju att gratta dig på ica! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KOMPIS!!

Postat av: Linn

Haha! Men det är inte hela världen.. Hur ska du kunna veta att jag fyller år :)?



Tack tack!!!! (K)

2009-08-29 @ 18:19:58
Postat av: kusin Emelie

ÅÅÅHÅÅÅ grattis i efterskott gumman!!! föressten träffade jag anna von essen på cp och hon sa att hon skulle ha dildoparty bla. den 16 okt för hon fyller år då :) hon skulle bjuda dig men visste inte vilket nummer du hade, får se om hon hör av sig annars hälsr jag det nu så får vi snacka mer om det allihopa sen ;P kysss

2009-08-31 @ 22:00:00
URL: http://emislemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback