effektiv

Idag är en sån dag jag jag skapligt nöjd över mig själv och min prestration hittils. Jag har hunnit med ovanligt mycket, jag har bla. Varit ute och gått på morgonkvisten med Alexandra, varit nere på stan och handlat lite mat, kollat på "mammas pojkar" på datorn, som jag missade igår, lagat mat (fiskpanetter, potatis, broccoli, morötter och remis-sås) i vanliga fall brukar jag göra en omelett eller nått enkelt innan jobbet. Vad mer..? Jo jag har hunnit med en dusch också. Nu ska jag toka håret och snygga till mig lite innan det är dags att jobba.
Sorry, för att min blogg har blivit rätt torr på sistonde men jag har inte alls lust eller tid att spendera massa timmar framför datorn nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback