Mitt 2009

År 2009 börjar att närma sig sitt slut, men jag måste säga att jag har hunnit med en hel del...
(här kommer en liten sammanfattning)

I början av året tog jag äntligen mitt efterlängtade körkort...


Jag blev stolt moster till värdens sötaste Alva. Äntligen en liten i familjen.


Jag och Chrille fylttade tillsammans ihop till en stor etta vid sjukhuset


Kämpade som en tok i skolan.. men hade ingen motivation alls. All student- planering tog mer energi.


Som tex vår studentskiva. Som började med en middag på Barollo och slutade med massa dans uppe på hamnmagasinet.


Jag klippte av mina slitna toppar och blev även brunett.


Vi fick äntligen lite möda för pengarna vi sparat ihop på alla SPA- behandlingar vi gjort under vår gymnasie tid. Av dem åkte vi på en klassresa till Riga, väldigt lyckad!



Det blev dags för mösspåtagning..


Och det blev även dags för att ta studenden, helt klart den lyckligaste dagen i mitt liv.


Flaket var helt klart det bästa och att vi hade det finaste gjorde ju inte saken sämre.



Efter studenten knegade jag, Malin och Ida på Maxi i var och varannan dag.



Fast vi fick ändå lite färg på kroppen, på vår lediga tid hängde vi mycket vid bryggan.



Vi hann faktist också med ett par häliga sommar kvällar








Räknade ner dagarna inför Rhodos


Nu var det äntligen dags för två underbara veckor i Rhodos



Efter två veckor kände jag mig rätt sliten och det var skönt att åka hem...


När vi kom hem så var det dags för mig att flytta, till mig egna lilla lägenhet.



Då hade jag nära och bra till vår personal fest som var på torekällberget, som blev väldigt lyckat.



Min käraste kamera försvann spårlöst hemma hos mig och det gör mig fortfarande as arg.


Jag började digga älska avokado, som jag tidigare tyckte smaka kladdigt gräs.





Jag blev med egen bil
Klicka för att se nästa bild

På senare tid började maxi- gänget hänga ihop en del och Patrik bjöd bla på tequila fest



Jag skaffade mig ett par nya "skyhöga". För typ ett år sedan fanns höga skor inte i min värd


Vi har också hunnit med två kryssningar på den här båten...
galaxy2.jpg image by stoffe_bucket

Jag har bakat underbart goda lussekatter hemma hos mormor


Jag blev med husdjur och köpte Anki, Johanna och Rickard


Jag och mamma har spenderat några timmar på sjukhuset intill julafton


Vi har firat julafton i Nykvarn för första gången och svek Enhörna



Nu är det ny vecka och också år 2009:s sista vecka och på Torsdag smäller det. Som jag har längtat. Känner på mig att det här kommer att blir det bästa nyåret hittils.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad söt du är, värsta inlägget :D <3

2009-12-30 @ 15:53:52
Postat av: Just me!

Halloj! Måste bara veta vart du köpt dom där snygga skorna du visade i detta inlägg?? ;) Must have!!! God fortsättning tjejen!!

2010-01-07 @ 23:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback