Mys Söndag

Idag har jag haft en hel mysig dag med mamma och Jocke. Vi började med en "fika" på förmiddagen hemma hos mormor och morfar, för min del blev det ett glas med nypressad apelsin jouice:-)
Efter det åkte vi ner till stan och julhandlade och åt middag, nu är mina sista julklappar köpta och har inte en ända kvar. Skönt att slippa trängas med alla på stan den sista dagen innan julafton.
Efter all shopping åkte vi till Sydpoolen och tränade, jag och Jocke var med på mammas spinning pass. Det var kanske 2-3 år sedan jag var på hennes pass sist. Hade nästan glömt bort hur jobbigt det var, men det kändes rikigt bra efteråt. När jag kom hem började jag med att slå in alla julklappar medan jag lyssnade på julmusik, blev precis klar med inslagningen, vilken tid det tog!!!
Måste faktist säga att jag har fått massa julkännsla, för första gången på flera år typ, mycket tack vare all snö ♥
 Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på coyote ugly som börjar om tio minuter.

Snygga va?




Kommentarer
Postat av: Ida Engren

Pysselmajja <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback