Blev inte som planerat

Är hemma och gör inte så mycket, har kollat på TV och varit lite taxi. Planerna var ju att jag skulle stor städa garderoben eller rättare sagt byrån och inne i min klädkammare. Men jag har inte kommit till sott med det än och tror inte att jag kommer att göra det heller. Så får ta tag i det imorgon helt enkelt, imorgon har jag bara en sketen lektion. Känns rikigt onödigt att ha idrott i 50 min och sen åka hem igen. Men närvaron är viktig! Så eftersom att jag slitar redan vid 12 imorgon så kan jag ju faktist städa då när jag kommer hem.

Det ser ut att bli en lugn helg, på lördag ska jag på bio med Malin och Ida.E.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är en tvåa på 55 kvadratm. och det kostar 4500 kr i månaden! =)

Postat av: ida E

haha snygg BILD!

2009-02-05 @ 22:41:29
Postat av: ENGREN

kolla om du har många KLICK. i statistiken fniss

2009-02-06 @ 13:53:48
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: Linn

IDA- haha, ja rätt så! dåra ? e de du som har varit här och klickat dej in en massa ?

2009-02-06 @ 16:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback