Det är bra att vara efterklok

Jag som ville gå och lägga mig tidigt idag, men så blev det inte. Det tog mig hela kvällen att fixa med min nya musik. Först ner och nårpa mammas musik på Tomas dator. (sitta och lyssna igenom alla hennes 1000 låtar, typ) sen föra över dom på ett sånnt därnt litet minne (vad det nu heter) sen över på min dator igen, sedan över på Ipoden. Och det var ju inte det enklaste precis, så himla krångligt att få över dem dit. Men lyckades i alla fall till slut *fan vad bra och teknisk jag är*. Men efter all tid och krångel så var det värt det, för att ha ny bra, fräch musik i öronen när man tex. sitter på bussen är bland det bästa som finns.
Nu ska jag snart sova i alla fall, men innan det måste jag packa den nya väskan (det när nått speciellt med att packa nya väskor, det är najs) sen får jag sova.
Så, God natt!

Ps. Fråga inte varför jag inte stoppade ner den nya musiken direkt till Ipoden, för det vet jag inte.

Orkar inte vända bilderna till rätta, om någon skulle undra det med. Varför dem är snea alltså. Nej nu pratar jag i nattmössan. GOD NATT!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback