Blondinbella får inte vinna!

Då var det redan fredag och jullovet är snart slut =/
Undra vad jag ska göra i helgen? Lär ju bli lungn. Ikväll ska jag hem, äta tacos och kolla på Lets Dance och om jag har tur kommer Chrille till mig efter han slutat jobbet ikväll också.
Inlägget blir inte roligare än så här. Hej!

Ps. Jag tycker att det är kul att BB är med. Men fan vad sur jag blir om hon vinner. Näe, det får hon bara inte göra. Hon har redan fått så mycket på så kort tid, så inte tycker jag att hon ska både ha sveriges största blogg, ett eget pogram plus vinna Lets Dance. Nån måtta får det vara.
Gud, vad avis jag låter nu. Haha! Men vem vet hon kanske är grym? då förtjänar hon de väl, kanske.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback