En liten uppdatering

Hallå där!

Sorry för den kassa uppdateringen Ida.E och alla andra som kickat in här flera gånger. Men jag har inte haft tid eller ork att blogga. Jobbar hela tiden känns det som, men ja vad har hänt i mitt lilla liv då?
jag har firat nyår såklart.... Och det var kul. Först var det tre rätters middag som killarna hade fixat tills vi kom, sen var det raketer och allt annat som hör nyår till.
Idag hade jag inventering på jobbet så min klocka ringde 04.30 i morse, slutade vid 10. Sen kom mamma och hämtade mig. Hon jag och mormor har varit i Skärholmen hela dagen, shoppade en jacka, väska och en tröja :)
Sen när jag kom hem har jag städat rummet och bytt akvarium till fiskarna, blev skit fint:D:D Ska ta kort sen när jag köpt ny sladd.... Så jag är rätt trött nu kan man säga. Ska snart lägga mig i sängen och kolla film och sen läsa min nya SOLO tidning,... så vi hörs.

Bjuder på en bild från nyår... vid tolvslaget.
Ida, Cajsa, Anna och jag! He he,,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback