Ge mig vår

Kom nyss hem, efter att ha varit på stan och ätit samt kört en massa. Körde hem till nykvarn sen dumpade jag och Jocke av mamma och fortsatte. Så vi körde runt i kanske en timme, i love it. Nu ska jag som sagt slinga Jockes hår, sedan skriva massa saker i min nya loggbok som jag köpte idag. Imorgon har jag sovmorgon igen, åh så skönt och på fredag också, men jag tänker nog komma tidigare och köra klart ett arbete. Så har jag det ur värden. Jaja, mycket intressant i eller hur?
Föresten vill jag att det ska bli vår så jag kan ta och gosa massa med min kanin, hon såg så sällskaps sjuk ut idag när jag slängde in lite morötter. Hon åt dom inte på en gång som hon alltid gör, utan var nära på att hoppa ut buren typ. Visst tar jag upp na ibland, men sen fryser jag ihjäl av att sitta på en frusen stol. Nej, ge mig vår. tack och hej leverpastej.

I sommras fick hon inte vara i fred en sekund. fan för vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback