Inte aktuellt

Det enda som snurrar runt i min lilla skalle just nu är... Rhodos, jobba=tjäna pengar, studenten och sommar.
Jag glömmer helt bort skolan typ och allt jag måste göra där. Alla arbeten och inte är gjorda än borde jag ju lägga ner mer tid på. Men då går jag bara runt och fantiserar om vad som kommer att hända om ett hanvår typ. Och det är ju inte aktuellt för tillfället. Så jag får sluta upp och tänka i dom banorna just nu tror jag.
Om en timma ska jag gå ner till stan, för att ta bussen till jobbet tillsammans. Idag börjar måde jag, Malin och Ida klockan tre alla tre. Hehe!
Nu ska jag vila en 20 minuter, sen är det dags att fixa en matlåda. Ciao!


Tänk vad tiden går snabt, det är snart två år sedan jag och Malin stog nere på stan och titta på alla 88or som tog studenten. Då bla. Chrille och Alexandra! Känns som att det var igår.

Chrille var svättig, minns att han hade lökringar på den grå kavaj jackan. Ingen bra färg när man är svättig heller. Men oj så tjusig han var.

Det där flaket. Det är nog det jag längtar till mest... What a feeling!

Kommentarer
Postat av: Lina

Snaart är det våran tur, snart står vi där :D <3

Postat av: linn

ja vet. tiden kommer nog gå riktigt fort, i think!<3

2009-01-15 @ 13:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback