Jag dansar nykter

Hela morgonen har jag kollat på saltkråkan, kan man annat än älska dom filmerna?
Innan jag dör skulle jag vilja besöka den ön, ser så himla mysigt ut där. Men undra om husen osv fortfarande står kvar? Eller om dom har rivit allt?
Skönt att sova ut var det ialla fall... eftersom jag inte gick och la mig förns vid 3 i natt. Gårdagen var helt okej, jag var ju inte alls peppad till en början och satt mest ner vid kill bordet och uggla. Men sen kunde jag faktist inte tacka nej till de fina stora rosa drinkarna jag fick. Så ja, lite roligare blev det allt.
Vågade faktist dansa lite också, (får nog sudda ut den där teorin om att "jag dansar aldrig nykter")
 Träffade ju massa där. Så det gjorde inget att jag var ensam tjej. Bla. Så var Elin där, som kom hem från Thailand från nån dag sedan. Skit kul att se dig!
Ikväll, ska jag Malin och Ida vara. Vi ska se film och ta det lungt hemma hos Spättiiii! <3 mysit....

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback