Jag och mormortrosan, mormortrosan och jag!

Jag måste säga att jag har lite ångest över att jag inte gick till skolan idag, men va fan.. ska ju dit imorgon, haha!
Just nu sitter jag i ett par mormortrosor och ett linne, lyssnar på lite musik och tar det rätt lungt, skönt som fan. Senare ska jag träffa Spättan ett tag. Jusde, snart kommer Chrille hem också (är hos han nu) han slutade 1 så han lär ju vara här när som helst. Hoppas han gillar min utstyrsel, framförallt trosorna det är ju ändå rätt porriga!

Ungefär så här heta är dom!

Eller okej, kanske inte rikigt.


Kommentarer
Postat av: mamsilainen

Japp!!!!

En riktig liten LÄCKER bit!!!!GRRRRRRR.

Pussilainen.

2009-01-15 @ 15:04:53
Postat av: mirelle

Jaha fan vad najs! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback