Jaha......

Då ska man tydligen med till 550 ikväll.
Dem firar 13 år eller något liknande så det är lite party där ikväll. Egentligen har jag ingen lust, men jag följer med ett tag eftersom det vore så sorgligt om jag satt här helt själv. Och sen har Chrille lovat mig att gå hem om jag tycker det är tråkigt. Vilket jag lär tycka.. eftersom jag inte har fått med mig någon. Så jag får hänga med grabbarna helt enkelt.
Inga kläder har jag här heller... drar på mig jeans och nån tröja bara, tänker defenitivt inte klä upp mig. Men kommer säkert ångra mig sen.. när jag ser alla snygga brudar, med klänning och fint hår.
Men min knut får allt sitta kvar!

Det blir inga drinkar för mig ikväll iaf, det är en sak som är säkert!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback