Kunderna har aldrig rätt!

Idag orkade jag inte gå till skolan. Eftersom att jag slutade jobbet klockan 23.45 igår, orkar inte änns skriva om hur det var... mer än att det var hemskt. Ingen lyssnade och alla var allmänt otrevliga. Och då är det väldigt svårt att vara trevlig tillbaka. Fick en kund (en kärring jävel) som inte fick sina trosor för 2,50 utan för 4,50. Är det änns något att bråka om? Hon kommer iaf aldrig att hitta så billiga trosor. Hon sa att jag inte kunde räkna för att det skulle bli 2,50 med den rabatten som var. Men jag visade henne 1000 gånger på minräknaren att det blev 4,50. Ringde till och med bort till avdelningen och kollade med dom, och jag hade rätt. Ingen hade sagt till henne att det blev 2,50. Utan hon försökte bara luras. Men då ville hon inte ha trosorna, så då bara kastar hon alla på mig! Åh.....
Sen bad hon en tant bakom gå före henne, för att hon hade bara en vara. Och så säger hon högt och tittar på mig... Jag tycker att det är viktigt att vara snäll och hjälpsam! Var det där en pik till mig eller? Ja jag tror det.
Nej, men jag skulle ju inte skriva om gårdagen.. då blir jag bara frustrerad när jag tänker på alla monster.
Så idag är jag alltså hemma. Kände mig som en zombie när klockan ringde och jag viste att jag inte skulle få något gjort. Hade också bara två lektioner, så det var nog inte hela världen.
Imorgon är det fredag, sen är det helg. SKÖNT! Den här helgen blir lugn, men nästa helg är jag bjuden på ett sex party. Haha! Berättar mer om det sen. För annars tar det här inlägget aldrig slut.

Kommentarer
Postat av: syrris

Du skulle slängt dom tillbaka i fejjan på kärringen. =)

Postat av: Linn

Haha, ja. Jag var sugen på det :)

2009-01-15 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback