Näsblod och en bandyklubba mellan bena!

Första dagen i skolan efter lovet... var rätt kul me udda!
Jag började bla. helt plötsligt blöda näsblod på matte lektionen. Jag ställer mig upp med huvudet rakt ner och ser när det står och droppar massa blod ner på golvet. Alla stirrar, matte läraren slutar skriva på tavlan (står bara och stirrar) Men hallå?? Kan ingen hjälpa mig lixom? Då vaknar Elin till liv (som satt och sov) hon sprang direkt och hämtade papper, tack! Haha.
Sen hade vi Idrott, då kör Ida upp en bandy kluppa rakt upp mellan bena på mig. Vilket resulterar att mitt lilla hår mallan bena blev större... plus att jag hade mens så det kändes ju lagom fräscht. Så jag springer från bandyplan med handen mellan bena. (för det kändes som att tampong snöret hängde ut byxhålet eller nått) För mycket info kanske?
Aja, sen när jag kommer tillbaks.. så ligger mina kära vänner på golvet och as garvar. Kul att ni hade kul iaf ;)
Sen har jag käkat på nancys idag också, helt underbart gott var det. Snart är det dags att säga Hej då till Frukost M. För det ska jag inte äta mer när jag börjar träna och snart börjar allvaret. Men jag är ändå jävligt peppad, idag shoppade jag ju loss lite träningkläder på Maxi också. Perfa!
Ojoj, vad mycket text det blir för er att läsa nu. Jag ska nog ta att göra lite nytta istället, bla vädra alla saker som luktar skit plus mata mina kaniner. Ja ni hörde rätt, jag är nu ägare av 2 kaniner. För att Emma vill inte ha sin och jag har inte mage att sälja Polly för då blir ju Molly aldeles ensam och övergiven.
(Men säg nu ingenting min kära lilla Molly, för det är dig jag gillar bäst)... tralallaaa.

Min andra kanin, Polly! Med väldigt mycket skägg eller vad det är hon har samlat på sig under hakan.
Fast näe, det är inte min. Jag vill inte ha den. Jag vill bara ha min, det får vara mammas eller nåns. Fast hon är fin hon med. Men orka ha två? Men det är ändå jag som gör rent.. till de båda. Men jag klappar bara Molly, vad hemsk jag är. Polly behöver ju också lite LOVE!


Kommentarer
Postat av: Pappa Parnoff

as clän polly... orka att hon inte vill ha den :(

2009-01-13 @ 21:20:43
Postat av: mirelle

Nej ska du? Fan vad najs :D

Vilket hotell? Hur länge är ni där? Ja verkligen.

Postat av: Linn

Haha, men orka döpa sig till "pappa parnoff" IDa maria linnea engren!

Jo, jag håller iaf med dig!

2009-01-13 @ 22:50:28
Postat av: Fialotta

haha bästa med bandyklubban :D

2009-01-15 @ 15:58:17
Postat av: Linn

Haha, ja! :) Kul för er mest dock:D

2009-01-15 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback