OM jag längtar

Nu kom jag precis hem till Chrille, efter att ha pluggat på Malins körskola i flera timmar. Så det känns bra!
Nu lagar JAG mat, köttbullar och mackaroner. Hehe..
Ikväll ska jag kolla på filmen Vit Oleander som går på 5an kl. 21. Om ni inte sett den borde ni göra det. Hur bra som helst, även fast den låter skit kass.
Såg den i 1an i skolan och sedan dess så har jag velat sett om den, men den finns inte att ladda ner eller hyra. Så nu kommer den äntligen på TV!
Imorgon bitti ska jag och Malin vara duktiga och vara på körskolan redan vid kl 10. Sedan väntar några timmars jobb tills kvällen, så lär bli en rätt tråkig dag imorgon.
Vet ni vad vi gjorde idag föresten?.....
Kollade upp lite resor inför i sommar.... lika bra att vara ute i tid om man vill ha ett fint hotell med bra läge i Rhodos stad i sommar. Så nu är det bara dags att bestämma oss sedan gå ner och boka. För det finns inte mycket plaster kvar.
Gissa om jag längtrar, två veckor dessutom. Med Spättan och Slidis, kan inte bli bättre!
Näe, nu är det dags att röra om i mackaronerna.

Puss. Ps. missa INTE filmen ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback