Party Party!!!

Hämtade som sagt mitt körkort idag, härligt.
Innan det var jag, Ida och Lina på stan, hittade en jätte söt t-shirt på MQ som jag la undan och ska köpa imorgon. Då lönen kommit in, så nu har jag något att ha på mig på lördag, iaf upptill. Imorgon jobbar jag 14-21.30, förhoppningsvis lämnar mamma bilen på Ica Maxi så får jag köra hem när jag slutat=) skoj! Just nu vill jag bara att det ska bli lördag, det roligaste ska bli Sex Partyt hos Anna innan. Då det kommer dit en tjej som ska prata om/försöka sälja sex leksaker, oljor och underkläder. Jag som tycker sånnt därnt är rätt pinsamt lär ju mest sitta och fnittra i soffan. Men det ska bli kul och annurlunda. Skönt att det bara är tjejer där iaf och sen tror jag det skulle bjudas på middag också..? Blir nog en bra lördag hur som helst.

Hmm.. sånnt här är iaf inte min grej, kanske kommer hem med lite snygga underkländer iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback