Spendera

I brist på annat så gör jag inget annat än att blogga känns det som!
Om ca en 30 min börjar filmen A Lot Like Love, så den ska jag se tillsammans med mina popcorn.
Jag längtar verkligen till mina pengar kommer. Så här jag har tänkt att spendera de..

Roliga saker- Funderar på att köpa löshår m. Clips. Att bara sätta fast när man tex ska ut! Jag har rätt långt hår, men väldigt tunt så det skulle vara kul att kunna få ha lite tjockt hår för en gång skull. Kan nog bli snyggt när man lockar "in" det tillsammans med det riktiga håret.
Lite nya kläder. Min garderob känns otoligt tråkig just nu och det känns som att jag alltid ser lika dan ut. Så nån/några nya tröjor kanske?
Ett Friskis och svättis kort!!! Det är iaf spikat!

Mindre roliga saker- Är skyldig mamma 1000kr
Busremsa och kontantkort.
En annan har ju varken plus kort eller abonemang. Hehe!
Men nu ska jag inte gå och "drömma" en massa om vad jag ska köpa. Har ju ingen aning om vad jag får i lön än. Så det kanske bara blir ett gymkort och min skyld till mamma!


Tänk att slänga i lite löshår här, kan ju bli skit snyggt. Då slipper jag det där tunna topparna som man ser här.


Ps. gissa om jag var sotis på Jocke (lillebror) som var jätte brun på ryggen utan att änns sola! Själv gjorde man ju inget annat än att ligga och steka! Ändå var han brunare än mig, Bajskorven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback