Två nya hyllor

Chrille har precis satt upp två små hyllor i mitt rum, på den ena har jag en liten rund lampa. Men jag har inte kommit fram till vad jag ska ha på den andra än... hittar inget som ser bra ut, hehe.
Vi ska snart kolla på en film på hans dator som han tog med sig, sen ska vi sova. Börjar klockan 8.15 imorgon och inte klockan 13 som jag gjort varje måndag i ett halvår, så det är lite surt. Men och andra sidan är det skönt att få komma hem tidigt=) Godnatt!

Det är den här lilla lampan jag pratar om, finns på IKEA för ynka 79 kr och finns i flera fäger och storlekar.
Bara så att ni vet! =)


Kommentarer
Postat av: LinnsanFlikkkaaaans TO vän

ska du inte till romme?=P

2009-01-18 @ 21:57:21
Postat av: Linn

nix pix. det ska vi inte. ingen ville det, så vi i klassen valde att få en sminkkurs ist :P hehe

2009-01-19 @ 16:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback