Vägrar släppa taget...

Åkte till skolan för att ha idrott. Men sen slog det mig att jag ändå inte kunde vara med, eftersom att jag inte får träna medans jag käkar pencilin. Så jag gick i stort sätt bara in och ut i gympa salen, läraren sa att jag fick gå hem och jobba med mitt idrottsarbete. Hehe!
Nu är jag hemma hos Chrille, skulle hämta mina tasiga jeans här och sen gå med dom till mormor för att låta henne laga dom. Men nu är dom tydligen inte hos han. Suck!
Ligger väl någonstanns i röran hemma hos mig anntar jag, men jag går och hälsar på mormor och morfar i alla fall. Sen är det dags att jobba, stänger idag. Så min fredag är inget att vara avis på om man säger så. Ciao!


Egentligen har dessa jeans gjort sitt, men jag vägrar att slänga dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback