Vem fan är Lena?

Morgondagen kommer att bli bra känner jag.. jag ska börja med att shoppa, eller ja köpa den där tröjan. Sen vidare till skolan, för att ha en idrottslektion i kanppt en timma. Men har fortfarande ont i halsen så jag kommer mest sitta på bänken, kommer bara för att få närvaro, hehe. Efter det, stannar jag kvar i skolan och försöker skriva klart mitt arbete om Skönhetsoperationer, rätt kul faktist. Och där efter tar jag bussen till jobbet och jobbar hela kvällen. Kommer bli en bra dag, en bra helg. Nu ska jag och Chrillis titta på film (KING KONG) har aldrig sett den tidigare. Pusshej!

Ida ringde nyss till Chrilles telefon och sa...

Ida-Kan jag få prata med Länäää (allså.. mig)
Chrille- LENA? vem fan är LENA?
Ida- LÄÄNÄÄÄÄ? Kan jag få prata med LÄNÄÄ?
Chrille- Vadå LENA?

(Linn jag tror ida vill prata med dig och ser ut som ett----> ?) Haha... jag skrattar fortfarande...

Kommentarer
Postat av: Späättan

HAHAHAHAHA, jag skrattar så jag gråter!!! kan verkligen se chrille framför mig

2009-01-22 @ 22:57:45
Postat av: ida

hahahaha jag kände mig så knasig när jag stod och inprinncip as garvade för mig själv i duschen strax efter samtalet! jag döööör

Postat av: Anonym

hahahhhhahah!!

2009-01-25 @ 16:19:03
Postat av: Lisa

hahahahha jag döööör!!

2009-01-25 @ 16:19:32
URL: http://lisiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback