Glass ångest



Igår efter jobbet köpte jag Ben and jerrys banan glass.. igen! Chrilles favvo. Tänkte ju inte på att han skulle på studentskiva, så jag tänkte ju överraska honom när jag kom hem. Sen när jag väl var hemma, men inte han. Slog det mig ju att han skulle ut. Så jag blev lack och det slutade med att jag tröck i min all glass själv. Inte bra!
Så nu.... ska jag ta en lång prommis, för jag har lite glass-ångest! Börjar känna pressen nu när det börjar bli vår... och det snart är dags för studenten. Ja, visst vill man känna sig skapligt snygg i sin klänning.
Jag stör mig på att jag också är helt fast vid denna glass. Jag som hela tiden har tänkt att folk är helt galna som köper en liten glass burk för 50 kr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback