Jag har ingenting att göra...

Jag sitter bara här hemma och gör ingen nytta alls..
Börjar bli rikigt uttråkad,
då jag kollat klart på Andra avenyn, läst alla roliga bloggar, spanat runt lite på bilddagboken. Ja, ni hajjar. Det finns inget mer att göra på datorn jusst nu. Chrille han bara jobbar och jag är alldeldes ensam.
Träna, det gjorde jag i morse, städa+ diska, det gjorde jag igår. Det ända som jag kan roa mig med är att plugga, men det tänker jag fan heller göra.
Kanske ska gå till stan (affärn) och köpa natur godis? Är fett sugen. Men orkar jag..?
Vädret är ju kasst! så det känns inte så lockade. Bil har jag ju. Men.... onödigt, måste tänka på miljön. Not!

Kan ju passa på att medela att mina favorit jeans är nu lagade, äntligen kan jag börja använda dom igen.
Hur bra är inte det på en skala mellan 1-10..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback