Vi är fortfarande i Kiss&Bajs åldern

Kom hem från ett friskis och svettis pass för nästan en timma sen. Är helt slut, är fan stolt att jag åkte och tränade fast det tog emot. Har velat sova hela dagen. Tänkte göra det så fort killarna kollat klart på hockeyn.
Idag fikade jag med Ida, Malin, Emma och Madde på stan, efter ett tag dök Chrille upp, vi fick oss några goda skratt. Tänk att bajs kan vara så kul. Vi fick ingen luft där ett tag. Efter det åkte jag, Chrille och Malin upp till Moraberg, fan vad tråkigt det är att lägga ut pengar på en toalettsits och sånnt. Men men, imorgon ska vi upp till IKEA igen, ska kolla efter ett par gardiner till vardagsrummet. Det är svårt att hitta några färdig sydda, som är så långa som vi behöver. Så önska mig lycka till.

Kan ju avsluta med en snygg bild på bajskorven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback