Upptagen

Med så få dagar kvar innan studenten, har jag inget annat i huvudet än alla dessa skolarbeten. Håller på att plugga nu för fulla muggar, men jag känner att musten börjat gå ur mig? Eller säger man kanske bara så efter ett träningspass?
Aja, eller så går jag och bekymrar mig över att jag aldrig hittar en klänning att ha på mig på kvällen på studentdagen. Har nu kikat både i stan och i Sthlm. Nu börjar jag få panik, kanske hinner man besöka Skäris innan? Där kanske jag hittar nått? Aja, det löser sig. Det är så mycket som händer nu dem sista dagarna...

Onsdag- Plugga
Torsdag- Plugga och jobba
Fredag- Drakbåtsrodden i maren- utgång på kvällen
Lördag- Besöka Anna som har fyllt år
Söndag- Plugga och skicka in alla arbenen

Kommentarer
Postat av: IDA E

justja drakbåtsrodden får man ju inte missa ;) ska vara eran hejjarklck like allwaayyyys



<3

Postat av: linn

haha fan va bjaaaa:D

2009-05-26 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback