1 Nov

Hej hopp! Idag mår jag bara bra om någon skulle undra, hade rätt ont i skallen när jag vaknade. En alvedon och lite frulle gjorde susen, hela morgonen har jag och Malin latat oss framför datan och ätit gamla ostbågar. Bara jag som tycker att dom är godare dagen efter? När dom blivit lite små sega. Aja, hur som!
Vi hade det iaf jätte trevligt hos Patrik igår, om man bortser från vissa tråkigheter.. som sånt dycker ju tuvärr nästan alltid upp.
Idag är jag ledig, ska snart åka hem och byta om till mjukis kläder och åka hem till mamma, vi ska ta en lång prommis. Ja mycket mer än det händer nog inte idag.
Jusde, idag är det den första november. Snart är det jul och ett helt nytt år. Fan vad fort det går!!!

Kan vi inte bara sopla tillbaka tiden lite? Jag vill...

Kunna sova ute i en solstol...


Få maten serverad på resturanger...


Bo med Malin och Ida...


Ha bruna ben och mysa på balkongen..


Upptäcka Ida sovandes på balkongen...?


Mysa omkring i gamla stan<3...


Dränka fejjan med solskydds faktor...


Komma hem klockan sju på morgonen..


Spendera kvällarna på bargatan..


Och såklart... att kunna glassa på stranden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback