Borta bra, men hemma bäst!

Vet inte rikigt vart timmarna tog väg på jobbet idag. Tiden gick i alla fall jätte snabbt, så det var riktigt skönt!
Egentligen hade jag tänk att joina alla på filmkväll hos Mickis, men jag kom aldrig så långt. Sängen lockade mer. Är trött och börjar tidigt imorgon, så lika bra att försöka sova. Jag hade sån tur idag, böt bort min tid med en annan tjej från jobbet, istället för att jobba mellan 13-21 imorgon så jobbar jag istället 8.30-15. Tur att hon ville byta med mig och tur att jag fick byta, egentligen ska man säga till minst två veckor innan man byter pass med varandra. Detta innebär i alla fall att jag kan vara med hos Mickis hela kvällen imorgon, jag slipper att stressa, hälla i mig vinet och jag slipper att komma sist. Jag kan istället ta det lungt, komma i tid OCH bjuda Malin och Ida på middag! Efter förkröket hos Mickis imorgon, blir det utgång på Olearys, eller The strip som det nu mera heter. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback