Ett litet erkännande

Tänk att jag blivit lite smått beroende av hår. Jag började med löshår för första gången till studenten. Jag och mamma gjorde en deal. Jag toppade mig- hon köpte min student klänning. Eftersom att mitt hår var så slitet så rök det mesta av håret av. Därav köpte jag löshår inför studenten, eftersom att jag ville ha långa fina lockar.
Nu ungefär ett hal år senare (shit vad snabbt tiden går) är jag fast!
Använder det var och varannan dag och alltid till fest. Men alla har vi något vi inte kan vara utan. Vissa cigg, alkohol, data, cola och andra lite ytligare saker som hår, gele naglar eller lösögonfransar? ;-)


Kommentarer
Postat av: ida

Själv kör jag på lörögonfransar på ferre, utan dom känner jag mig rädd, naken, exposed lixom....... Klarar mig inte utan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback