Husmor

Morsning korsning!
Idag gick jag upp oerhört tidigt, redan vid halv nio. Sov hemma hos Chrille igår kväll, så lovade att skjussa han till jobbet idag. Där av den tidiga tiden. Efter det åkte jag hem, kollade lite på tv och gårdagens avsnitt av paradise hotel ;-) efter det somnade jag till en liten stund, älskar att vara ledig!
Nu har jag slängt in de två första maskinerna i tvättstugan. Det var nästan lite spännande att rota bland smutstvätten, eftersom att det var så länge sen jag tvättade, jag hade glömt till och med bort vissa plagg. Haha! Illa! Då var det länge sen man tvättade.
Jag har även tagit fram en massa köttfärs så idag tänkte jag också roa mig med att göra något av den. Det får bli taco köttfärs med pasta. Enkelt och gott. Sen tänkte jag vara så duktig att göra överdrivet mycket och frysa in, så jag har massa matlådor. Lite senare när jag är klar med alla mina sysslor ska jag möta upp Christin för en lång prommis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback