Jag längtar, sa jag!

Jag tycker att det är viktigt att ha saker att se fram emot. Annars går man bara runt i en tråkig vardag hela tiden och det kan ju bli ja, tråkigt i längden. Jag har inte längre bara en sak att se fram emot, nyår. Utan nu har jag ytterligare en sak att se fram emot, en sak som jag kanske ser fram emot ännu mer? Jag och 23 personer till ska nämligen nyra en stuga i fjällen i Januari och där ska vi bå från Tors-Sön. Det blir dock inget skidåkande, men det blir mycket annat. Åh, vad jag längtar! Kommer att bli så kuuuul!

Vi ska bo i en två vånings-stuga. Jag och mina vänner bor på ena våningen och alla andra på den andra. Det blir helt perfekt att bo så, för då kan inte grannarna klaga på vår musik. Om vi skulle varit färre och delat halva huset med en stackars barn familj. Sa jag att jag längtar?


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul med en fjällenresa!!

Nu åker vi om bara några timmar.. Vi får ses så fort jag kommit hem. Saknar dig också.

Ha det bra nu och va rädd om dig!'



kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback