Man måste vara bestämd!

Jag och Mickis var bara inne på två affärer på stan idag, jag lyckades få med mig något från båda. Fast jag inte har råd, hur lyckas jag? Jo man lämnar bla. tillbaka en väska, kräver pengarna tillbaka och vägrar att ta en ny. Sen får man ta sig råd helt enkelt. Försökte få till en liten bild. Men det är ju inte det lättaste med en sketen cam. Den är i alla fall svart, rätt runn, knappar istället för dragkedia en stor mysig "päls" krage och lite andra fina detaljer. Jag är i alla fall nöjd! Det ultimata hade ju varit en äkta pälskrage, men då krävdes det lite mer pengar på kontot, men detta funkar ändå. Sen fick jag även med mig en liten svart paljett kjol. Bra grejer!


Kommentarer
Postat av: Ida

Är det en jacka?

Postat av: Linn

nej en trosa? Ja vad annars :P ??

2009-11-19 @ 09:04:36
Postat av: Linn

nej en trosa? Ja vad annars :P ??

2009-11-19 @ 09:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback