Rätt val!

Hektisk dag på jobbet! Både på gott och ont, bra för att tiden gick snabbt, dåligt för att jag knapt hann andas. Sjukt mycket folk. Nu är jag hemma, eller det har jag ju varit sedan strax efter nio. Direkt efter jobbet hade jag tänkt att åka hem till Sofia där bla. Mickis befann sig. Dom skulle gå ut, jag tänkte följa med. Även fast jag skulle köra på helt nyktert så kände jag att allt var bättre än att sitta hemma själv en fredags kväll, men väl hemma så fanns det ändå inget bättre än att just... vara hemma själv en fredags kväll! Speciellt efter åtta timmars jobb och massa oväsen hela dagen. En kombenation av massa pip från kassan, ungar som skriker, larm som skjuter, kassalådor som åker in och ut samt röster som ständigt upprepar "var det bra så" skaver i öronen! Hade nog inte pallat med party glada människor och en massa galen musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback