Härliga lediga dag!

Im so happy!
Idag är jag ledig, eller inte bara idag utan tre dagar fram. Just nu sitter jag hemma med dator i knät, japp ni läste rätt! Min snälla mormor och morfar har lånat ut deras dator ett tag till mig. Så det känns najs. Inte nog med det så är det ju som sags kryssning imorgon så ikäll ska jag börja planera och testa lite kläder och göra mig lite fin för morgondagen. Ni vet, använda lite brun utan sol, snygga till naglarna och så vidare.
Innan vi bär oss av imorgon kommer Lina hem till mig, som också ska med på båten. Ska bli så kul att träffa henne en stund innan vi drar, för det känns som att vi har massor att prata om.
Jusde, jag kom på en till sak till att vara "so happy" åt... och det är att jag kan se ett helt Idol avsnitt ikväll för första gången. Har ivanliga fall alltid jobbat då och fått kolla på lite youtube klipp eller lite repris. Men inte ikväll!



Kommentarer
Postat av: Ida

SES IMORGON MIN SKÖNA BÖNA ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback