Lyckad kväll

Vad trött jag är! Var ute igår, lite spontant. Ringde Malin på min rast när jag satt ute och försökte sola lite på kajen och jag kände inte för att åka hem efter jobbet och glo på tv. Älskar att allt känns så mycket enklare och roligare så här års. Så efter jobbet kom Malin hit och vi gick och solade på Dalgatan, tur att vi inte solade mer än 12 minuter, för det där var det värsta vi varit med om, det brändes redan när man la sig i solariet. Efter det köpte vi med oss mat på pasta factory eller vad det nu heter och gick upp till Chrille och åt och fixade till oss. Kvällen blev iaf väldigt lyckad och jag hade jätte kul :-) Träffade många goa och glada. Kändes som ett bra val att jag inte åkte med hem till Ida på efterfest igår, eftersom att jag ska jobba idag. Börjar inte förens tre, så nu ska jag snoka runt på lite bloggar och äta upp min sallad som jag nyss gjort. Älskar att jag tagit tag i "det nyttiga livet", i vanliga fall skulle jag aldrig skära grönsaker till en sallad, så här "dagen efter" när man är sugen på allt onyttigt, så skulle jag nog mer steka på en hamburgare, eller gå till pizzerian, men inte nu, det är ovärt. Aja, nu blev det en hel uppsats. HERRÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback