Man ska hålla det man lovat

Hatar hockey. Även fast morfar spelade för Sverige när han var ung och Jocke har spelat när han var mindre. Hatar jag ändå hockey och har alltid gjort. För några år sedan när "alla" sprang omkring på scaniarinken och "kollade" på SSK (kollade mer på alla killar som var där) så var jag med vi ett par tillfällen, en gång var jag i klacken med Ida, om jag inte mins fel? Efter första perioden satte jag mig ner och åt bilar.
Hur som. Jag har lovat Chrille att kolla på hockey ikväll, ångrar det redan. Nej, då.
Får kolla på Wallander själv i sovrummet, det är ju faktiskt också mysigt. Speciellt när tvn är den minsta i värden så man behöver förstoringsglas. Gilla!

Kommentarer
Postat av: Hejjahejja SVERIGE

äääh va clääänt :D älska hockey och älska killar.. myyyymmmmmmzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2010-05-09 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback