Onsdags planer

Var ute med två friends så här på kvälls kvisten. Drack te och pratade i en timma, det var mysigt. Men jag hade inga strumpor i skorna, så mina fötter så ifrån tillslut och klockan blev för mycket.
Imorgon börjar jag fyra, jag vill hinna med alldeles för mycket innan det känner jag.
Jag borde...
*Ta en promenad, hörde att Mickis var på!
*Storstäda, diska, damsuga, plocka undan alla kläder.
*Sola, måste få upp en liten bränna tills helgen. Det vore iaf inte helt fel.
*Hem till Ida och hjälpa henne måla.

Undra när man måste gå upp för att hinna med allt det här egentligen?
Ställer jag klockan på nio så kommer jag iaf ligga kvar i sängen till tio, kanske till och med till elva. Men då blir jag riktigt lack på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback