Sambos

Nu händer det grejer. Eller, jag och Chrille ska bli sambos igen, på riktigt. Det skär lite i hjärtat att lämna ifrån mig min första/egna/ fina lilla lägenhet. Men och andra sidan är det bara i andra hand och jag har inte varit där på några månader. Så det är bara kul att kunna hjälpa Ida (Engren). Eftersom att hon var i stort behov över en lägenhet nu i sommar. Så varför inte :-)? Då kommer vi att bli grannar så det är ju bra.
Jag och Chrille håller i alla fall på att planera lite hur vi ska ha det här hemma, igår tummade vi på att jag ska få ha min fina guldspegel i hallen, YES! Den är inte lika fin i hans ögon som i mina. Jaja, bra kommer det att bli och i veckan ska vi köpa färg till sovrummet. Nu måste jag duscha ska åka och jobba om en halv timma. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha vad kul! och vi som nu ska flytta isär ;P fast vi ska fortfarande vara tillsammans :)

Postat av: linn

Ja, jag läste det. Mindre kul. Men det kanske funkar bättre så för er :-) Hoppas det!

2010-05-26 @ 10:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback