Trött maxi tjej

Höll på att somna på jobbet idag, kände mig inte alls på humör. Trött, tråkig, inte alls så trevlig och glad som jag brukar vara. Men vad fasiken, man kan faktiskt inte alltid vara på topp. När jag kom hem så gjorde jag i ordning en sallad som jag åt framför Anna anka söker assistent på datorn och resten tar jag till matlåda imorgon. Börjar klockan åtta på morgonen. Usch, kommer att bli segt att gå upp så tidigt när jag har vant mig vid att sova till 10 varje dag. Stackars mig va?
Men och andra sidan slutar jag tre, då ska jag spackla, slipa och till sist måla över Chrilles fula fondvägg i köket som består av massa blad som går i rött, vitt, rosa och svart. Det är för modernt för oss, så den ska få bli vit till en början och kanske beige senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback